Известие

Collapse
No announcement yet.

Тоци по купето и интериора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Добре, утре ще ги пробвам така. Дано сработи. Благодаря за съветите
    166 2.4 JTD

    Comment


    • #17
      Ако с мост работят, е важно да установиш, какво се случва на пин 86 на релето, при подаване на контакт и с реле в цокъла. И по-конкретно, каква е стойността на напрежението на пин 86 спрямо шаси, след като го чуеш, че цъкне втори път.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:55.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        И с мост не сработиха..
        А второто цъкането става 1 секунда след първото
        166 2.4 JTD

        Comment


        • #19
          На пин 30 на релето има ли постоянно +12V ?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Има, дори стига 12.4, на пин 85 също. На другите няма никой.
            166 2.4 JTD

            Comment


            • #21
              Като сложиш мост между пинове 30 и 87 от цокъла на релето, има ли +12V и на двата края на двата предпазителя?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Заглавието на темата е много добре написано и ще се възползвам да не пускам нова.

                От скоро и из имам проблем с ел. инсталацията. Незнайно защо ми свети постоянно заден ляв габарит на калника. С контакт, без контакт, с фарове, без фарове габарита си свети постоянно. За сега съм решил проблема като съм махнал крушката и няма нито стоп нито габарит. Някакви идей? Някой да е имал подобен проблем?
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23
                  Колега, моят проблем със стоповете се оказа от един прекъснат кабел, който явно е маса, тъй като не светеше нищо по капака на багажника, нито плафона вътре.

                  Сега разискваме проблема със седалките и като има решение ще кача целият процес по отстраняването му.

                  По твоя въпрос, може би трябва да погледнеш бушоните и релетата, които контролират стоповете, може да е залепнал някой.
                  166 2.4 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                    Заглавието на темата е много добре написано и ще се възползвам да не пускам нова.

                    От скоро и из имам проблем с ел. инсталацията. Незнайно защо ми свети постоянно заден ляв габарит на калника. С контакт, без контакт, с фарове, без фарове габарита си свети постоянно. За сега съм решил проблема като съм махнал крушката и няма нито стоп нито габарит. Някакви идей? Някой да е имал подобен проблем?
                    Демонтирай клюкарката (зелената кутия вдясно от таблото с предпазителите под волана), обърни я и откачи проводника от пин 11 на конектор "E" (проводникът би трябвало да е син):



                    и виж дали така продължава да свети. Ако не, вероятно е цъфнал съответният изход на клюкарката.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Ще пробвам с клюкарката. И аз си мисля , че е от нея. Габаритите ги управлява тя нали?
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                        Ще пробвам с клюкарката. И аз си мисля , че е от нея. Габаритите ги управлява тя нали?
                        Да, всяка крушка от габаритите се управлява от отделен изход на клюкарката.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          А има ли опция за ремонт това нещо или да търся нова?
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #28
                            Да, обикновено може да се ремонтира, като в конкретния случай, се смени означения транзистор:



                            Оригиналният би трябвало да е 2N06CL, но ако не се намери, може да се позлзва всякакъв друг IGBT N-канален транзистор с напрежение емитер-колектор > 30V и колекторен ток > 2A.

                            Примерен аналог: IGBT 14c40L

                            В случай че не може да се ремонтира, може да се ползва и реле, което да се управлява от някой от останалите здрави изходи и да захранва проблемната крушка.
                            Недостатък на този вариант е, че вероятно ще ти свети чекът за светлините.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:09.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              В Мегапартс са по 11лв. то не си струва да обикалям по магазините да търся транзистор Въпреки, че ми е интересно дали ще я оправя.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #30
                                За тези пари дори не си струва да я отваряш


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X